“Kahwin”-Is that Real??

Assalamualaikum….

Terasa bahang perkahwinan makin dekat dengan naim… Entah kenapa.. calon tak da lagi nie…(HEHEHEHE)

kadang-kadang tertanya jugak aku nie termasuk dalam kategori apa ya..?? FARDHU, HARAM, MAKRUH, SUNAT atau HARUS… perkahwinan for me…-IS THAT REAL…?

“Semenjak kau datang dihatiku sayang semua resahku hilang..diriku bukanlah seorang yang mudah,menyerahkan cinta semudah kata…”

maaf la..mungkin calon tu masih belum nmpak terang pada naim… jujurnya.. untuk memperjelaskan kepada sahabat2 tentang kontroversi naim baru2 nie tentang baju nikah… hehehhe..

Tapi entah kenapa… terasa mcm minggu depan ja nk kawin nie… owng kata malam pertama nie ada dua… yang pertama di dunia, bersama isteri tercinta… yang kedua..di alam Barzakh sana..bersama amal kita..

jadi persoalannya di sini,malam pertama yang manakah yang naim rasa dekat itu…????

sebagai peringatan kepada diri naim yang lemah lagi hina ini, dan sahabat-sahabat sekalian..carilah bekalan..dan tiada sebaik bekalan melainkan bekalan berupa taqwa kepada ALLAH SWT…

InsyaAllah yang naim pinginkan kedua-duanya…doa sentiasa dipohon,agar naim tak mengadap Allah dalam keadaan masih bujang….

Dalam mengejar Impian,jangan kesampingkan kebergantungan kita kepada Allah… kerana kita sering lupa kita perlukan Allah lebih dari kita perlukan udara…

Naim pernah menyatakan hasrat kepada seorang Ustazah nie.. anna la terus terang… Dia nie yg special bnyak diam dari bercakap… walaupun kadang2 sakit perut dibuatnya,kelakar alahai…. mcm2 icon dia letak…(@@)..(^_^)…(*_*).. mcm2 lagi la.. tak tahan kot.. jawab tak pernah tepat pada persoalan.. sentiasa suka nk mengusik… bila tanya dah bertunang belum… tahu apa dia jawab….???

[12:11:23 AM] -: enjit-enjit semut….sapa sakit naik atas…enjit2 semut…sapa sakit naik atas….enjit-enjit semut….sapa sakit naik atas…enjit2 semut…sapa sakit naik atasenjit-enjit semut….sapa sakit naik atas…enjit2 semut…sapa sakit naik atas….enjit-enjit semut….sapa sakit naik atas…enjit2 semut…sapa sakit nai…k atasenjit-enjit semut….sapa sakit naik atas…enjit2 semut…sapa sakit naik atas….enjit-enjit semut….sapa sakit naik atas…enjit2 semut…sapa sakit naik atasenjit-enjit semut….sapa sakit naik atas…enjit2 semut…sapa sakit naik atas….enjit-enjit semut….sapa sakit naik atas…enjit2 semut…sapa sakit naik atasenjit-enjit semut….sapa sakit naik atas…enjit2 semut…sapa sakit naik atas….enjit-enjit semut….sapa sakit naik atas…enjit2 semut…sapa sakit naik atas..

 

 

botak kepala aku garu…… kes pengaruh kak limah nie…. tak mengapalah…

yang penting skang… stdy bek2.. kluaq nnti kerja elok2..cari duit(dah start dah..) then hang nak pi pinang anak sapa pun p la…. jnji pulus masyuk.. yang penting,cari yang agama,Chantek itu bonus… hehehe..\

 

p/s : Ada lagi sapa-sapa nk jadi calon cek..??

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: