Atm Punya Cter….. ^^

Assalamualaikum… wbt..

Entah mana la datang golongan-golongan nie.. naim harap tak der la nampak menda nie kat mana-mana bank islam,mahupun bank BSN… ataupun HOng Leong Bank… (@@)

hanya orang yang ambek Major Math, minor Fizik jer bleh kluarkan dwet gamaknya..

 

sistem yang paling canggih yang dimiliki Manusia setakat nie….. Sabo jer la..

 

Stress kat Atm di telan…..????  Jangan gusar, cuba lah main solitare di sini…haha

 

Epic Fail la…… hahahha..

 

Batman pun kadang2 sesak jugak… Nie mesti abes dwet beli gajet kat lowyat nih… ngee..

 

Epic…. Wins…… hahahha..

 

Sekurity keselamatan yang paling selamat telah di aktivkan……

 

pernah tak terfikir kat mana superman simpan kat ATM dia… mesti selit celah dalam underwear kot… terbaek la..

 

p/s : setakat nie UKM masih ok lagi… setakat nie…….

 

 

4 Comments (+add yours?)

  1. missfiza
    Apr 05, 2011 @ 18:00:41

    lawak2~~ lame da xmelawat blog ko…hehe

    Reply

  2. ~N.A.I.M~
    Apr 05, 2011 @ 18:16:33

    Terima kasih fiza.. sudi melawat teratak aku nie.. dan komen sekali.. terharu…^^

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: